Alla inlägg under april 2010

Av Sofia Boqvist - 29 april 2010 18:11

Tja!   

Vi ska någon slags grillfest imorgon...    Har lite blandade känslor inför den!   

Men fest är lika med städa!    Och mitt rum ser ut som om en tornado brutit sig in och rivit ut alla kläder bara för att lägga dom lite snyggt så där i en hög på golvet... Sen tog den sig friheten att käka upp allt mitt godis och slänga papper omkring sig! Snacka om att jag var förvånad när jag kom hem och såg den stå där, ätandes choklad smatidigt som den rev ut allt i min garderob!!  

MEAN TORNADO!!!!!   


Ok, jag erkänner.

Jag är knäpp.    

Och ja, jag har problem med smilis...   

Men tornadon va faktiskt elak!!    Tänk om han skulle göra så mot dig!!


Ok, ok, men det jag ville skriva var; jag har gjort en passande lite-del-version på låten Fireflies - Owl City...

You wouldn´t belive your eyes if you saw me cleaning my room... I´d like to make myself polite, to my mum!!! It´s hard to say that I´d rather eat candy when I´m home. Cause everything is always as it seems...!   


Nice va??

Vi cs!  

Av Sofia Boqvist - 28 april 2010 21:00

Jag har lyssnat på för mycket musik, gjort något (typ lyssnat på för hög volym... hehe :P ), så det blir nog inte så många "Veckans låtar" , jag läser (lyssnar) på en bok istället. ^^ När du gör som jag vill - Henrik Fexeus, grymt cool bok!! Läs, läs, läs! Lyssna inte på den, det blir inte samma effekt då... :/ Men jag vill (naturligtvis) ha något att göra på bussen ;P

Vi cs, kanske inte snart men vi cs! ;P

Inte för att det är någon som läser den här skiten ändå!

Av Sofia Boqvist - 27 april 2010 20:37

Veckans låt är "typ"  Smash Mouth - All Star

http://www.youtube.com/watch?v=L_jWHffIx5E&feature=fvst


Jag tycker den får en att känna det som om man kan klara av vad som helst, jag blir The Queen of the World   


Cs! <3

Av Sofia Boqvist - 23 april 2010 17:46

Ofta handlar låtarna lite om mig (känns det som asså!!), IBLAND!  


Veckans låt äääär ... TRUMMVIRVEL ... With me - Sum 41   

http://www.youtube.com/watch?v=g8z-qP34-1Y&feature=fvst

Hilda-tips!!  


Tack och hej, leverpastej!    

Av Sofia Boqvist - 6 april 2010 21:06

Heej!   


Jag har liksom "veckans låt". då fastnar jag för en låt, och lyssnar på den typ hela tiden! jag tycker låten är bara bäst tills jag lyssnat sönder den, vilket brukar ta ca en vecka, då byter jag låt.    

Jag hade tänkt lägga upp mina "veckans låtar" här.

Så denna veckan har jag faktiskt två!


Nomy - Hold yor head up high

http://www.youtube.com/watch?v=l7kjGr6e3tY


och...


Simple Plan - Welcome to my life

http://www.youtube.com/watch?v=Lt0WP9ZBNiY


Hoppas ni också gillar dom! 

Cs  

Ps. Justde! jag vill ha förslag på låtar ni tror jag gillar!  

Tack på förhand!

Ovido - Quiz & Flashcards