Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Hej. :)

Av Sofia Boqvist - 30 maj 2010 20:00

Nu har vi äntligen åkt till Ullared!    Jag köpte (oh, suprise, suprise, suprise!!) föör mkt!!    Och waaay to much med smycken...   


Imorgon får jag inte gå till skolan, jag ska på morfars 80-års kalas! Uch, tvi, blä!!

Kommer inte mina kära kusiner så ska jag strypa dom en efter en, lååångsamt....   

Om en lärare undrar så har jag en DUNKANDE huvudvärk imorgon... Morsis hade liksom inte sagt till mig att jag skulle ta ledigt, hon vet att jag inte vill göra det! Av privata skäl!    Men ändå! Så i lördags fick jag veta att jag skulle ha tagit ledigt, vilket jag då naturligtvis inte gjort, så imorgon har jag som sagt huvudvärk.  

Det suger faktiskt, om vi inte räknar med "sovmorgonen". Om man nu räknar

8.30 - 9.00 som sovmorgon!   

Jag har typ inte fått sova någonting på siståne ju!! Varje vardag (skolan) så VAKNAR jag 6.00 (lägg märke till vakna, inte gå upp!), i lördags åkte jag till torget då GICK JAG UPP 04.50, idag så gick jag upp typ kvart i 7! Och imorgon 8!   

Nästa helg, åååh, nåde den som väcker mig innan 13.00 då asså!!!!   

Förmodligen kommer det bli mamma som kommer på ngt fullständigt onödigt jag MÅSTE göra, elr ett syskon som får för sig att komma inrusande och göra ngt så idiotiskt som att dra av mig täcket, det kan också vara någon jävel som messar elr ringer elr på ngt sätt vill ha tag i mig, elr så ska jag helt enkelt göra ngt nästa helg. Med andra ord; chansen är inte stor att jag får någon sovmorgon då heller...


Jag har börjat teckna lite smått, kanske lägger jag upp ngt här, KANSKE! Med tanke på att jag är en patetisk perfektionist så tar det evigheter att göra en bild, jag hittar hela tiden fel. Och för en perfektionist kan det inte vara några fel, så jag blir egentligen typ aldrig klar med en bild, jag bara tröttnar på att redigera den. Jag använder ju suddit mer än jag använder pennan ju!   


Juste, jag har äntligen klippt och färgat håret nu!    Det blev typ hur coolt som helst!! Mörkt, mörkt bruna (asså de ser typ svarta ut) slingor, ljusare mjölkchoklad-aktiga slingor, min vanliga hårfärg lite här och lite där, riktigt ljusa slingor, med lite, lite mörkare (fortfarande ljusa) slingor. Med andra ord ser mitt hår ut som en explosion av olika bruna färger, med tanke på att mitt hår är lätt slingat (naturligt) oxå!     


Sen har jag äntligen läst ut boken "Genom dina ögon - Stephenie Meyer". Den är typ hur grym som helst!! LÄS, LÄS, LÄS, LÄS, LÄS DEN!!!!! De första typ 2 kap kommer du inte fatta ngt alls! Men sen är du låst! As-cool! Den är verkligen  science fiction för dom som inte gillar science fiction!    Skit-bra!! Låt dig inte skrämmas av storleken, den är lättläst.   


Jahap, det va väl allt för den här gången då.   

vi cs!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards