Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Hilda! =D + kul snubbe!! xD

Av Sofia Boqvist - 9 juni 2010 17:51

Tjabba guys! :D

Just nu sitter hilda och målar typ världens snyggaste bild (betydligt bättre på att måla än jag e!!) i mitt block...

Jag ska nog ta ut den sidan och sätta upp den på väggen! Dels för att bilden just nu blir färglagd (hela mitt block är svart-vitt), hon målade den (jag ska fylla hela blocket med endast mina as-fula bilder), blocket är som en dagbok typ, i bilder, med lite dikter och hildas text...;


When you try to fix something broken
It´s not always it will be perfect again
Always there will be painful marks


...är som sagt hildas, det är inte så jag känner, så den hamnar på väggen! :D där kan andra se den, så kanske jag kan ta åt mig lite gredit oxå! xD faast, om någon tror att jag målat den kanske dom vill att jag ska måla en bild till dom, elr att jag ska ställa ut mina bilder... då blir det problem.! som hilda säger xd! (.!)

jaja, det löser sig, jag är bara en liten paranoid perfektionist! ;P Hilda, våga inte säga förlåt! jag beordrade dig att måla, så det är jag som får glädja/skylla mig själv, nä bara glädjas!! skojar bara lite me dig hilding! ;P

Som en viss person säger: jag var bara tvungen... (robin)


Typisk hilda kommentar:


FÖRLÅÅT!

Sluta säga förlåt!

Förlåt!

suck!

föörlåt! juste förlåt!!


Sen håller hon för sin egen mun... -.-' xp


För er som inte riktigt hänger med i mitt tanke sätt (förstårligt! ibland pratar jag med dig, ibland med någon annan och oftast mig själv...) så var jag bara tvungen att lägga upp den typiska hilda-kommentaren, det va robin som brukar säga: "jag va ba tvungen!"  och den typiska hilda kommentaren är en konversation mellan någon/mig och hilda.


ok, nu till ngt liite mer intressant; vi hade klasskamp idag! ;D A:orna kom på delad andra plats :)  jag hade luft gevar :P hade stränga order om att inte sjuta ner någon... jag gjorde det faktiskt inte! :D jag bara mordhotade mattias...! xP vet ni vad kamratstödjarläraren säger då?! : DUH!

hahahahaha, måste göra sånt oftare! xd xP

Först så fanns det typ inget att göra för mig och sara (hon hade samma som jag) så vi fick order om att spela bowling med en snubbe, jiipie... -.-'

Men! Icke, det va nog den roligaste bowlingen jag varit med om!! xd xd xd xd

"snubben" a.k.a Pontus Olovsson, (kommer kalla han snubben iaf! xp) och jag börja mobba varandra från starten! (och sara haka på en del...) skitkul!! xD Sen fick jag reda på att vi va i samma lag... -.-' (alltså gick han i 8a)


Snälla, börja inte inbilla dig saker, man kan vara KOMPIS med killar vettu!


Vi hade iaf skitkul! trots att vi va i samma lag, psyka vi varandra som aset! xp han cheata som en liten gris!! xp jag cheata bara lite :P  han mucka gräl!! han bokstavligt talat VILLE att jag skulle klappa till han!! Han puttade mig och försökte få mig att slå han, han sa till och med att jag bara inte våga av rädsla för att han skulle slå tillbaks!! oförskämda unge!! jag slog honom inte av ren vänlighet! hade jag gjort är jag inte helt säker på att han skulle återhämtat sig... :S :( nackdelen med att vara som mig... måste alltid tänka på vad man gör..! ( XD ) OCH han hade oförskämdhet nog att kittla mig, den lilla grisen...

men jaja, jag lever! XD


sen har det nog inte hänt så mkt mer... nä, inte vad jag kan komma på nu iaf, kommer tillbaks sen isf! ^^P


cs, hade gött och gräskott ;P <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards