Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Hej svejs lingongrejs...! :D

Av Sofia Boqvist - 17 juni 2010 21:16

Ok, det va ett litet nödrim, men kul blev det xD

Ja-ja, sov hos Sara<3 inatt, såå nu blev jag tvungen att diska! Tack Sara! >:| (;P) Morsan fick damp för att jag inte sagt var jag var och inte kommit hem då klockan va cirkus tolv, såå då skulle jag gå hem "omedelbart!!" men efter en stunds tjatande och "lägga på i örat" så gick hon med på att jag skulle få stanna över natt OM jag diskade imorgon, dvs idag då... :/

Ja-ja, sånt som händer :P Vi var uppe till två inatt, jag läste några av hennes icke läskiga spökhistorier (dom är verkligen inte läskiga nånstans!!) och Sara tog datorn...


Jag drömde en HEL DEL skumma saker inatt!! O.o Typ att jag va i militären, jorden va i krig mot andra planeter och militären bestod av Altorp skolans elever, de där typerna som styr och ställer inom armén va förstås lärarna. Och vi bodde i svampar... O.o Japp, jag e skum hela jag :P Jag drömde att jag pratade förstånd med Lars (det riktigt skumma/läskiga va att han faktiskt lyssnade och sen försökte göra ngt åt det!!), och natten innan igår drömde jag att Hattmakaren (jag liksom kände han, väldigt väl), i Alice i underlandet, dog!:''O Jag va helt förstörd! Krossad, totalt nerdeppad! Och vad ännu skummare med hela saken va att några släktingar som jag träffa på Green Day-konsären<33 va där, och de va också jätte ledsna...

Jaaaa, men det är väl typiskt mig, och när jag va mitt uppe i en militär-marcsh (ingen aning om jag stavat rätt!) så försöker Sara ta min kudde :@  Jag tänker:


- Vad e det nu då?? Har hon ingen egen kudde elr!? Försöker hon ta min kudde utan att jag vaknar, lyckat!


Då grouffar (du fattar, det ljudet man kan ge ifrån sig när någon försöker väcka en) och då säger Sara:


- Sofia, kl är tolv.


Min första tanke:


- Va?? Sällan!


Jag gömmer mig under täcket och säger:


- Dra åt helvete!


Jag vet jag har inget vidare morgon humör, men den som väcker mig får väl skylla sog själv!?? Det är värre när mamma väcker mig, mer långvarigt liksom, då måste jag ju tänka lite på vad jag säger... :$


Sen åkte vi och bada, vid hennes farmor och farfars stuga uppe i borås. Det va rättså kallt, sjön där är väldigt stor... Men här är vi inga badkrukor inte! Jag doppa mig först! :D Sara tog as-lång tid på sig -.-'  Sen sola vi och jag tecknade en bild som passar till Hildas text ^^D


Jahap, det blev inte så mkt för den här gången, men vi synes! ;D <33


P.s OBS att jag inte skrev cs...! O.o xP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards