Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

creepy!! :S

Av Sofia Boqvist - 22 juni 2010 14:37

inatt drömde jag, och trodde typ på att det va sant då jag vaknade upp, värsta mardrömmen!! jag drömde att jag skulle byta skola, jag hade då sagt det till alla och alla visste att jag inte skulle komma tillbaks till altorp efter sommaren, det va mitt eget val (hur dum får man bli?!) och alla lärare hade gått med på det och allt. Vilket betyder att jag aldrig mer skulle få träffa mina kompisar, och ehm, somliga sp....

När jag väl insett detta fullkomligt idiotiska var det ju försent, lagom töntigt att bara ändra sig sådär! och som man alltid gör i mardrömmar vaknade jag upp vettskrämd då och då och visste inte riktigt om jag drömt alltihop elr om det faktiskt var sant att jag skulle byta skola, så jag höll på att skicka ett sms till tja, rätt många, för att fråga om jag skulle sluta på altorp... mitt i natten! O.o

sen vaknade jag ordentligt (typ 10 på morgonen...) och fick värsta lättnaden! jag skulle inte flytta! :D


Jaaaa, suck! Vi har ju redan konstaterat detta, du behöver inte tjata! Nej! Tyst! siip! knip! Men, shut up!!  

Haha, ja, jag är knäpp... ;P


Iaf, jag lägger kanske upp lite dikter sen ^^

see ya!<3 ;P


ps. juste, jag har tvingat mig själv att lyssna på justin bieber sen igår, bara för att få en egen åsikt om han... Och tja, min sammanfattning:


*Ser ut som om han vore 9

*Låtarna har ingen vettig handling

*Alla låtar handlar isf om samma sak

*Han dansar lite halv-töntigt...

*En del låter kan va, ok..

*Han har nog en ljus framtid som bög :) verkar lite så...


Men detta är bara som JAG tycker, du får förstås tycka hur du vill ;)


Deal with that! xP

 
 
Julia

Julia

22 juni 2010 16:24

Haha, älskar din sammanfattning om Justin Bieber! :)
Du tog orden ur munnen på mig.. Eller hur det är an säger? O_o

http://www.kavline.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

22 juni 2010 16:58

Jo klart jag kan. Men svenska hundparken har lagt ner. Men nu har svenska,danska och norksa blivit en ända stor park.
Gör så här:
1.Gå in på http://nrksuper.no/superstore/register
2. Fyll i alla grejer.
3. Sen tror jag du har fått ett mail med en länk i. Klicka in på den. Sen har jag för mig att det kommer upp en ruta där man kan döpa sin hund.
4. Tror det var så jag gjorde inte exakt säker. Testa dig fram! :))

http://www.kavline.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

22 juni 2010 17:36

taack! ;D

http://aifos96.bloggplatsen.se

 
ANNELI

ANNELI

22 juni 2010 18:32

hej , bra dröm (y)§
haahha , mina bloggar: --->
aanneli.bloggplatsen.se
deliciious.bloggplatsen.se

http://aanneliii.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

22 juni 2010 20:50

Vad heter du? :))

http://www.kavline.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

22 juni 2010 20:51

På Hundparken asså! ;D

http://www.kavline.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

22 juni 2010 21:03

he, he... fantasilöst nog heter jag Aifos96 där me... men jaja ;P

http://aifos96.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards