Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

sorrysorry

Av Sofia Boqvist - 30 juni 2010 20:11

jag har inte direkt hunnit med bloggen nu, men I´m back! :D ok;


*Punkt*1. jag skiter i stavning, storbokstav och eventuellt punkter osv i detta inlägg


2. Jag har hittat typ världens sötaste kille på youtube, LOVE!! och jösses så kul han e då!! x'D jag är missbrukare av mac!!<333 supermac18 heter han, han är verkligen SÖÖÖÖTAST på denna video... watch this:


Här hatar han verkligen skolan/lärarna... xP


Här hatar han lärarna, igen, men läs hans kommentarer i filmen dom är kul/eh...creepy, sp på den här!!


Ok mobba mig inte, men jösses!! CUTE AND FUNNY! O.O<33333333


2. Jag var tvungen att diska, okey, men INTE ok när folket där nere käkat spenatsoppa!! Euuyy, spenat ÖVERALLT! :S


3. Var hos Victoria Backman idag!<3^.^ Vi kolla film och spelade spel, allmänt kul alltså :) Men en sak jag tycker är lite kul... Varje gång (nästan) man åker hem till någon som man kanske inte är med så ofta elr att man är där för första gången, så lagar föräldrarna spagetti och köttfärsås! O.o Asså, det är inget fel med det, jag gillar spagetti och köttfärssås. det är bara lite komiskt att det blir så typ jämt :P Och vad som är ännu mer konstigt; Alla har ett eget recept, elr det kanske inte finns ngt!! JA! så är det, det finns inget recept för köttfärssås så alla bara hittar ihop ngt och då blir det ju olika hos alla! INGEN gör samma, elr ens liknande! och som alltid, morsans är bäst!<3 ;3


4. Olof har glömt sin tröja här, en knallgrön med ja gissa, DÖSKALLAR!! :D xD


fuckarnas bajskorvs röv!! sorry jag fastnade framför supermac i typ 2 timmar (helt seriöst!!) vilket gör att jag kanske inte hinner färdigt men jag gör så gott jag kan!


den luktar fortfarande han...<3 suck, ok, lika bra jag säger det...


FÖRBJUDET ATT MISSTOLKA DET!!!!!!!!!


Jag vet mer än en som skulle göra det... morr... det är helt enkelt så att killparfym luktar gott! :D såå den får inte tvättas!! faast jag har ju planerat att "sno" den (det heter inte sno egentligen, bara ta till vara tills personen i fråga kommer på var den är och vill ha tillbaka den, jag ser bara till att ingen tar den elr att den blir förstörd...) och då kommer den ju att tvättas, jag har INGA planer på att sätta upp en GRÖN tröja på en svart/silvrig vägg!! O.o slutsatsen blir att Olof får ge mig sin parfym!! xD


jaa... sen hinner jag inte me fler punkter och (sorry) ingen dikt heller men jag lyssnar på he..he, supermac...18... :$ xP


see ya soon!<3

 
 
Ingen bild

teona.bloggplatsen.se

2 juli 2010 17:35

hhahaha :D Du är rolig... Är han bög?

 
Sofia

Sofia

3 juli 2010 10:59

nej! inte bög, inte nånstans!! för två år sedan hade han en tjej, det är det ända jag vet, och att han själv sagt att han inte är bög! ^^D

http://aifos96.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards