Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

eeeh, tjabba!..?

Av Sofia Boqvist - 3 juli 2010 11:23

Har slut på hälsningsfraser, kanske skulle försöka göra som alla andra att skriva vad inlägget handla om... näää, gör det sen! ;P


Jahap, jag har varit runt och kollat lite på andra bloggar (trots att jag egentligen absolut inte har tid med det här...)  och det verkar som om alla skriver om Eclips, syrran var helt salig efter att ha sett den i torsdags och kunde inte sluta prata om den (min syster är 27!!) så jag antar att den är bra (visste redan att den är bra!) jag själv har inte sett den än, min kompis Hilda som jag ska se den med åker på ridläger nu i en vecka så jag måste vänta aaas-länge (käänns det som) innan jag får se den, men Yster Byster (syrran -.-') tyckte den va så bra att hon vill se den igen, såå jag kanske ser den på måndag mina damer och herrar! xD kunde inte låta bli ;P


Igår var jag i borås med mamma och handla (vi bråkade faktiskt bara en gång! :D) och gjorde mig av med cirkus 600 spän!! jag är ju helt otrolig! -.-' men mkt fint hitta jag =D och du skulle sett morsans min när jag köpte en MÖSSA!! x''D skulle lätt betala för att få se den minen igen!! lol... Sen kom Irene (min vuxna kompis) och hämtade mig på knalleland, så jag sov hos henne inatt, på en sån där "tempur"-madrass, en sån som man sjunker ned i, as-gött och livsfarligt!! Det blev typ hundra gånger jobbigare att gå upp på morgonen, jag skulle ju med tåget så att jag inte kom försent till Sara (min andra kompis) födelsedags kalas (som sagt, jag borde egentligen inte göra det här!!!) hehe, jag är ju så snabb på att köpa presenter (jag i ett nötska, planering lika med noll) så det va det jag köpte igår. men eftersom det finns risk att hon läser det här, så skriver jag vad jag köpte sen, då jag även (jag lovar!) lägger till en dikt och vad jag lyssnar på (jag har nästan blivit av med beroendet, nästan! klarat mig ett helt dygn nu iaf!)

men nu har jag jätte bråttom, cs<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards