Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Morron alla glada :D

Av Sofia Boqvist - 6 juli 2010 12:09

Heej! ^^D

Egentligen är jag inte glad... Meen eftersom att jag tycker att jag har lite dåligt med findus-bilder på det här stället så började jag googla efter sånna ;P Och då blev jag liksom glad ;) Det måste jag komma ihåg att det gör mig glad...


För imorse cs halv 6 började EN liten flugjävel att irritera mig bäst han kunde (klart det är en han, den var jobbig!) Ni vet sådär som bara flugor kan, surra irriteran sen gå runt i ansiktet så att det kittlas irriterande och inte vara ett piss rädda så man måste nästan smälla till dom för att dom ska flytta på sig!!! Favvo-platsen var på min läpp!! Jag tänkte säga att jag var på väg att strypa han, men det vore en lögn. Först och främst går detinte att strypa en fluga (av många skäl) och för det andra så gjorde jag faktiskt tappra försök att döda den... Meen, jag halvsov och flugan var snabb, ingen vidare bra kombination, för mig!

Men jag har ändå inte berättat det värsta! Sen kom det EN TILL!!! :@ Fucking flugjävlar!!! :@ :@ Då turades dom om att sätta sig på min läpp!! Hur groce (alltså mitt ord för äckligt) är inte det?! Så när man äntligen lyckades bli av med den ena kom den andra! Jag skrek lite hysteriskt och det måste sett ut som om jag fick anfall elr ryck elle nått!! O.O Tur att ingen va hemma, då skulle man väl fått en utskällning för att man var högljudd... :@


Ok, nog pratat om flughelvetena... Jag ska gå och duscha strax sen blir det av till jobbet, måste få löneförhöjning nu när jag bränt så mkt pengar... Men morsan är snål så vi får se hur det går...

Juste, jag hade lite bilder ja... Varsegod folket, FINDUS!!! och gubben. xP


  Den här bilden är en skiss som jag tror inte användes, alltså är den inte klar


        Födelsedag med pannkakstårta ;P När jag var liten ville jag ha pannkakstårta bara för att findus ville det, och jag älskade (gör jag fortfarande) köttbullar, för att findus gjorde det! xP


   

Jag kör lite blandat stora och små ;)


     

Pettson och Findus tältar ^^)


         

Lite smått och gott ;P


 

Han är verkligen den sötaste katten i världen, inte ens Moucho slår han!! (moucho är min katt, jag vet det är ett killnamn, hon är en tjej, döpt efter den lilla draken i Mulan, hennes mamma hette Mulan, till mitt försvar trodde vi det var en kille först)

   

Fler bilder på sötingen :D


Det var väl allt för den här gången, ikväll får ni er dikt, jag måste verkligen gå nu så...


cs!<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards