Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia Boqvist - 31 augusti 2010 18:58

vad gör folk vid den här tiden om dom inte är med kompisar?? jag fattar inte.!! är hyper så kan INTE göra ngt lugnt (nee datorn e inte lugn! --/) och, tja, just nu så väntar jag bara på att dom ska lämna sin håla... xD >:D mohahaha

:P

Av Sofia Boqvist - 31 augusti 2010 18:53

asså, sorry om jag bombar er nu, men kände liksom fört ;P

fan vad alla glor då!! varenda kotte som cyklar/går/hasar/hoppar/kryper/krälar/smyger och annat skummt ... kör kanske! vrider nästan nacken av sig, tänk ... tänk om dom aldrig hört musik förut... O.o


isf hade inte den där snubben nånsin setten tjej dansa på balkongen med sin kompis sittandes brevid.! han vred sig nästan ur stolen när han körde förbi då jag dansade så fint!! TYP!

:/

Av Sofia Boqvist - 31 augusti 2010 18:51

skit också, nu gick mupparna in och stängde om sig... :/ men jag fortsätter, NÅN gång måste dom ut!! >:D mohahahahahaha!!!

Av Sofia Boqvist - 31 augusti 2010 18:43

hilda åkte precis hem... men vi kolla på en gay film, hilda älska den ofc!! ;D käka glass med grön basilika gojja, kolla dator, skratta en HEL DEL!!! och mobba/mobbar kidsen på andra sidan! xP splea as-hög musik med dörren öppen, scouter därborta, en del va lite smarta och digga med, andra såg bara ... skumma ut... XD funfun, nu fortsätter jag med vårat jobb, sum 41, the all-american rejects, kiss n tell ni vet, stamp on the ground (italo brothers i allmänhet) the hoeffmaestro!! magnus uggla och annat smått och gått ;P ;D ne, nu ska jag fortsätta underhålla gatan!! ;D

Av Sofia Boqvist - 29 augusti 2010 20:30

funderar på å går och dränka mig...! elr iaf skylla på förkylningen och inte gå till skolan....

Av Sofia Boqvist - 28 augusti 2010 22:56

tja, jag har egentligen inge å berätta, kände bara för å blogga lite... jag funderar på att öppna en ny blogg, där ingen vet vem jag är och kanske få svar på lite frågor... berätta saker jag egentligen inte kan berätta... men nä, det kommer nog inte ske..


precis jobbat lite på bilden till emma.. inbillar mig själv att jag inte kan fortsätta


svinet iggar mig som vanligt... fast är jag ett större svin som inte försöker själv utan anklagar han för å vara ett svin för att han kanske tänker lika dant? nä, vet du vrf? för att han inte tänker likadant. så är´e mät. (bonnespråk)


tror att new york är död, har inte sett till han på några dar...


är rätt så förkyld, inte kul!


morsan undrar om man lipat enda gången man faktiskt inte har det...


har myggbett överallt


kanske ska skriva lite, kanske jobba lite på min cover, kanske göra en ny...?


you can tell me that there is nobody else

you can look into my eyes and pretend

your love is just a lie

(bara det jag hörde just då...)


ok, jag skriver mest för att ingen vill snacka med mig, inte för att jag försökt snacka med någon men...


glömde mobilen hos syrran, smart va?!


har en hubertus finne som svider, gör ont, blöder och annat hemskt


ok, sorry, nu har jag dränkt dig med en massa klagomål...

är nog trött, godnatt

Av Sofia Boqvist - 23 augusti 2010 13:00

Fan ta dig!

jag visste det hela tiden

men struntade i det

och nu får jag skylla mig själv

inget konstigt me det

jag kommer inte lyckas

men jag ska försöka att strunta i dig totalt

man tycker ju att jag borde lära mig någon gång

så många gånger som jag har bränt mig på näsan

men det är någon del av mig som inte fattar

som är olovligt dum i hela jävla huvet

det här går inte

jag kommer braka ihop

men vet du vad

jag tycker det är lustigt!

allt är så jävla kul hela tiden!!

jag som aldrig lär mig

du som aldrig kommer få veta hur jag verkligen känner, inte bara det yttersta

och nu får jag vad jag förtjänar

men det kommer inte hjälpa

vist är jag intelligent!?


*detta inlägg är bara för att häva ur mig lite skit, bry dig inte om det*

Av Sofia Boqvist - 15 augusti 2010 19:43

Jag har typ gett upp det här med å blogga, men ibland så ska jag försöka hinna med ett inlägg...

Idag va jag och resten av familjen + några till (drar den korta veriasionen) på Upzone, efter det åt vi china, då började Olof rabbla en historia/ramsa och jag har letat febrillt efter den rätta texten, han kunde den inte helt, men jag vet inte om den här är helt rätt heller... kul är den iaf... ;P hittar jag någon som jag tycker verkar mer rätt så LOVAR jag att lägga ut den!


Jag bodde på Köttbullsvägen nr fläsk, tre trappor upp på nedre botten.
Där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande tågtidtabeller.
Plötsligt hörde jag ljudlösa steg i trappan.
En man kom in med en bladlös kniv utan skaft.
Han stack kniven i hjärtat på mig men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde.
Jag gick ner till hamnen.
Båten tutade och bryggan gick.
Efter ett tag råkade vi ut för skeppsbrott.
Jag flöt iland på en öde ö på en rostig spik
där jag såg nakna kannibaler dansa med händerna i byxfickorna.
Jag gick fram till en av hyddorna.
Sparkade in dörren och hoppade in genom fönstret.
Där inne på ett bord låg tre uppätna mackor.
Jag åt upp dom och fortsatte sen in i djungeln.
Efter ett tag såg jag två lejon.
Jag sköt det ena lejonet med mitt sista skott.
Sen lyfte jag bomullstussar tills jag fick ryggskott
och med det skottet sköt jag det sista lejonet.
Jag fortsatte in i djungeln.
Plötsligt ramlade jag ner i en grop med en rasande tiger.
Nu hängde mitt liv på en skör tråd och på den tråden klättrade jag upp.
Jag sprang ner till stranden och skrek så att det ekade
och i den ekan rodde jag hem.

Ovido - Quiz & Flashcards