Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Uppdatering, sorry... :(

Av Sofia Boqvist - 6 augusti 2010 09:55

ycha, kollade min statistik precis, känner mig ganska elak, där ser jag att det faktiskt finns folk som fortfarande kollar min blogg ;S trots att jag inte bloggat på typ evigheter, FÖRLÅT! ok, ni ska få en (förhoppningsvis) lätt uppdatering om vad som hänt...


1* 1/8 fyllde jag då år, blev riktigt kul! :D drack vin ... ;P käka pizza, godis, chips, ostbågar och träsk bål!! xD ni kan läsa lite om det på Saras blogg  och Emmas blogg ^^ sp emmas, SNÄLLA leta upp inlägget om min födelsedag och läs det!! orkar nämligen inte skriva hur mkt som helst här, men det var bara föör kul! xD

vi sov i tält, trångt, vakum, bastu, så att ni fattar hur kul vi hade på natten också! ^^' på kvällen proppa vi i oss gott och kolla på Troja!<3 love that movie!! peka ut lite porrscener xP jaa, ni vet det vanliga x'D


Mina presenter:


Los Angeles (nee, jag fick inte hela staden pucko, det är en fisk! -.-')

New York (fisk!)

Icy (fisk)

icke döpt fisk

800kr

snapsglas

Stora boken om akvarium

GB glass flagga

stoort paket med twix :P

Min *Drömm bild* inramad :3 kolla här (ej färdig veriason)

Devin<33 som äter ost xP (Emmas karaktär i Luna Moon)

skål med godis

Gustav planch

Sen kan jag nästan lova att jag glömt ngt, så om ni kommer på ngt som inte jag gjort, kommentera så addar jag det till listan med en gång!


2* detta är väl anledningen till att jag inte bloggat... jag blev medlem i DA aka deviantart... så nu har jag träffat en kompis där, lägger ut mina saker, ALLA mina saker ska ut där, bilder också... så fort jag fixat en vattenstämpel... sara hjälper mig en massa! Tack<3  jag heter (ja men gissa pundhuvud!) Aifos96 xP sök på Aifos96 på DA så kommer alla mina saker upp, är som sagt nybörjare så det är inte så mkt, eftersom alla mina saker ska upp, kommer det liksom i stötar, typ 5 åt gången ;P kolla det, man kan faktiskt hitta en massa kul där ^^D


3* Jag har ett akvarium!! :D *BIIG happyface* när jag fixat BRA bilder ska ni få det :3 men här är en lista över mina sötnosar (som ser ut som ostar >:D x''D ni som ska veta vet!)


5 neontetra, The blue berries

3 fantomtetra, The blue eyed peas

1 städare, Arthur (som i Svärdet i stenen)

2 malar varav en är drakmal, drakmalen; Eragon den andra xP ; Mulle

8 guppys O.o'  Hanar: Dallas, Corner, Los Angeles, New York

                     Honor: Blacky, Icy, Purple Rain, en som ej är döpt.... hjälp?


love them :'3


4* Varit i Ullared, spenderade ca 1500 ^^' Lista på (nästan) allt jag köpt:


Två snygga tunikor

Ett par gråa jeans

jätte sött nattlinne

ljus<3

ljusplatta

nagelskyddande lack

penselpennor (japp jag härmas emma xP men dom har jag velat ha länge)

Mascara

Kajal

Anteckningsbok ;P

Lite andra tecknings tillbehör

Chips

guacamole

nachos

Toffiee

Tuggummi i mängder!!

zoo-apor

nappar

ny vinterjacka :D

och en present till sara ;P inte så stor men hon blir glad ^^) hoppas jag... ;P

och en hel del mer oviktigt, tex strumpor och deo, men det vill ni inte höra! ;P -.-'


VIKTIGT!! ville bara punktera... JAG KÖPTE INGA SMYCKEN, ALLS!!!!!!!!!

vet intesjälv hur jag lyckades O.O


5* åkte med syrran hem direkt efter ullared (tisdags) så jag har varit där ända sen dess... är bara hemma för att ta med mig lite prylar till sandsken festen imorgon ;D och packa upp efter ullared kanske... -.-'  (jaa, -.-' och ;P är mina favvo smilisar!)

Peter och Jeroen (uttalas: jeron) är också där så jag sover på soffan med Isabell stundalls på mig och alla flugor!! FATTA ATT JAG HATAR FLUGOR!!!!!!!! :@ :@ i ullared köpte linnea en elektrisk flugsmälla som man liksom fångar flugorna och holler dom på flugsmällan medans dom grillas, det kan ta en stund och stinker! men oj vad mordisk man blir när dom väcker mig i grynningen och inte ger sig!! då är det kul att se dom smattra och blixtra! >:D se hur dom förkolnas sakta sakta...>=D mohahahahaha! japp jag verkligen hatar flugor :)

jaja, åter till ämnet, vi har varit ute och fiskat (jag med mitt nya spö :D) en hel del, suttit runt elden medans Jeroen spelar gitarr, typ hur mysigt som helst! fast han var nybörjare så han kunde inte så jätte många låtar, inte som Hilda, hon e typ BÄST på gitarr och musik över huvud taget!! saknade dig där...

vi har ätit god mat jag har nördat lite Oblivion (tv-spel) och Mole Hill Empire hehe... kolla helst inte upp vad det är för ngt...

Ja, det där va ju klantigt, bara för att jag sa så så kommer varenda en som ser det att kolla upp vad Mole Hill Empire är för ngt -.-'


6* Sandsken festen är det väl inte så många som vet vad det e kanske... tja, jag vet knappt ngt heller! jag vet att det är en fest vid sandsken (nä men nähä!! :O dumbo -.-' ja jag pratar med mig själv) som är varje år, kl ett är det någon sorts 5-kamp, man ordnar lag innan själv, vårat lag: Linnea, Age, Peter, Jeroen, Jag, Carolin och kanske Emma (Eriks Emma!) efter det är det tydligen fest... tja det är allt jag vet just nu... och att vi kommer vinna stort, det vet jag! :D


Wow, jag tror jag e klar... O.o BRA! :D


see ya! <3


nee, det va jag ju inte, smartass! ok, dikter ger jag inga här, ni kan väl kolla min DA istället? :) jag lyssnar på min personliga Fest-cd ;P blandat det bästa med det bästa ;D sp Kiss n Tell... :$

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards