Alla inlägg under september 2010

Av Sofia Boqvist - 30 september 2010 17:59

Ver ligger landet där man böjer bananerna? - Mojje


awesome låt!! x*D

Av Sofia Boqvist - 30 september 2010 17:45

nu är jag riktigt stolt, och tacksam ;) sara släpade ut mig på joggingtur direkt efter skolan, röda spåret, 2.5 km, ca 25min, sara har inte sprungit på länge så vi tog det lugnt ^^ ska försöka få det att bli en rutin ;D

har inte mkt mer å säga, friluftsdagen igrå blev lyckad... ok, jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga...


see ya!

Av Sofia Boqvist - 27 september 2010 20:37

har ett kapitel kvar, snyft :'( läser andra boken (det finns två böcker i serien), serien heter Tillsammans, nu läser jag uppföljaren, dom är sjuukt bra!! och jag är riktigt arg på mig själv, vad fasen ska jag läsa så fort för!! nu när det är skola och så tar det ca 2dagar att läsa ut en bok!! då tar den slut jätte fort och jag kan inte gömma mig mer, man läser ju liksom för att undanfly verkligheten, dyka ned i en ny och bättre värld... därför ska jag snart läsa om Twilight böckerna, tredje gången då... fast den här gången ska jag lyssna på dom :) sen ska jag försöka mig på att läsa dom på eng... vi får se... jaja, ska dra nu, vi cs :)

Av Sofia Boqvist - 26 september 2010 21:54

fuck.

jag tappade en hel burk med godis

allt är just nu utsritt över mitt golv -.-'

jävligt klantigt!

Av Sofia Boqvist - 26 september 2010 20:51

tjabba! :D tänkte berätta liite om min helg ;P igår va jag på marknaden och i fredags va jag på tivolit :) jag köpte:


1.

T-shirt

Svart

Text: Vem är bäst och varför är jag det?

Gul text


2. T-shirt

Svart

Motiv: En rosa ram med en liten ängel/bebis med vingar (rosa dräkt på ängeln)

Text: Who, me?

(såå söööt!)


3.

T-shirt

Grå

Motiv: en stor råtta

Text: Varför plågsamma djurförsök *råttan* när det finns politiker?


4.

Tjock tröja

Lite döskalle, ros kringeli krångel motiv ;P


5.

smycken.......

Bl.a

Ett halsband med ... *dramatisk paus* ... GUSTAV!!!! :D Aaaaaargh!!! xD


Ok, så på tal om politiker... jag har ju faktiskt inte pratat ngt om politik här på bloggen...

Helt ärligt? jag vet inte vad jag tycker, alls!

Inte ens om SD, jag har frågat runt en massa om dom, men jag vet ändå inte vad jag tycker, jag ska förklarar mig:


Kolla här, jag är liksom väääldigt mkt emot hitler och allt sånt, rasism och sånt, jag tycker det är väldigt fel, jag har nog läst mer om andra världskriget än de flesta andra i min ålder... Men även om SD lutar åt "Hitler-hållet" så har dom en del smarta åsikter också, jag menar jag vill faktiskt inte ha någon sp kyrka som skriker ut psalmer varannan timme elr vad det nu är, det vill de andra partierna, bara för våran religionsfrihets lag, då vill dom att vi ska lägga en massa pengar på det... inte bra, det vill däremot inte SD

Sen har jag hört lite olika veriasoner, att SD bara vill stoppa invandringen, vilket är bra, just nu släpper vi in sjuukt många!

men om rykterna om att de vill DRVA UT alla som inte har svenskt ursprung ur landet stämmer, så är det INTE OK, så att säga...! jag har också hört att dom vill avskaffa valen, då skulle svergie praktiskt taget bli en diktatur... det vore fruktansvärt och ett tredje världskrig skulle ta sin början...

det är rätt mkt som är dåligt med SD (om nu det stämmer) men också en del som är bra...


suck, det är här jag har kluvit mig på mitten, förstår du mig nu?


suck....


Juste, innan jag glömmer, Tack ronja :) som förklarade för mig i gästboken vrf min kära Icy dött.. Det va inte så konstigt i så fall... jag, hm, va väldigt hönsmammig där ett tag... :/ xP


oj.. det här inlägget blir låångt...

jag kanske ska passa på att tipsa alla om att GÅ IN PÅ MIN DEVIANTART!!!! Här


jag kommer inte på mkt mer att skriva just nu... förutom "Jag vet du vill ha mig - Kobojsarna" Den är ju typ BÄST!!

ok.

Av Sofia Boqvist - 21 september 2010 21:21

ok, jag har bestämt mig, jag ska starta en anonym blogg, see ya!

























hahahahahahahaha, nee, jag bara skoja ;P klart jag inte ska göra det bara sådär, men det blir inte mkt idag :) och jag överväger faktiskt en ny blogg, enonym kanske.... om nån hittar den (om den nu blir anonym) så är det deras problem, fast det är typ bara du som läser den här skiten sara, om du nu läser allt vill säga... du är rätt tyst ;P om jag nu startar den här nya, anonyma bloggen, kommer jag (förhoppningsvis) fortsätta blogga här ändå... får se lite...

Av Sofia Boqvist - 20 september 2010 21:42

jag gjode bort mig

du rycker på axlarna och går vidare

för mig så går det till den grad att balkongens kant ser väldigt frestande ut, synd att det inte e tillräkligt högt

men nu klagar jag lite bara, och ush tigger uppmärksamhet, när jag gör så, igga mig bara!

men seriöst, vill bara gå under jord

hon säger, du borde släppa honom

vrf är det så svårt?

det känns som om jag ska trampa rakt ut i det okända

tänk, vad hemskt om jag inte hade dig att se fram emot

då skulle inte mkt hålla mig uppe

och ingenting skulle göra mig pigg/kontaktbar på morgonen....

vem skulle jag då ta på mig fina kläder för?

det är ju din åsikt som e viktig

vem skulle jag då bry mig om hur jag såg ut/betedde mig för?

kanske skulle jag lyssna på henne

men det känns, hemskt, skrämmande, farligt och väldigt främmande och sorgligt

och det skulle ta tid

inget jag gör på en dag precis

men då kanske jag kunde göra ett klokt val...

ge mitt hjärta till någon som skulle ta hand om det

och ge mig sitt att ersätta hålet med....

det skulle kännas skönt

just nu har mitt hjärta liksom bara rymt

utan att ta hem någon

ok, nu fumlar jag bara, pratar om mitt hjärta

som om det vore en hund

japp, jag e komplett galen

och detta är inte ens dikt

shit vad fail allt helt plötsligt blev

fuck och så är kl mkt!

vrf?

min absoluta favvo fråga

jag använder den HELA tiden!!

både till mig själv och andra

mest mig själv

men då får jag aldrig svar

bara ett tomt eko

jaa, nu skrattar du:

hahahaha, vi vet sofia, det är tomt i ditt huvud! xD

men jag är seriös

vrf?

vrf kan jag inte göra rätt för en gångs skull?

vrf valde jag just dig? det va väl korkat

vrf är jag här?

vrf har det blivit såhär

vrf vet jag ingenting

vrf....

jag har en massa teorier, men dom slutar bara i en ffråga iaf

gött, det blev ett väldans långt inlägg

då kanske (förhoppningsvis) inte någon orkar läsa det

och jag får häva ur mig lite skit

det behöver jag göra då och då

då använder jag den här bloggen

lite som en soptunna....

shit, näe, nu måste jag verkligen gå, mamma dödar mig

herrå!

Av Sofia Boqvist - 8 september 2010 21:18

det är över. jag känner inget mer.

är jag glad? ne

ledsen? ne

förvirrad? lite

trött på mig själv? HELT KLART!

hjälp...

Ovido - Quiz & Flashcards