Direktlänk till inlägg 1 september 2010

tja!

Av Sofia Boqvist - 1 september 2010 20:24

ok, de senaste dygnet har jag haft ca 40besökare!! :O det är sjukt mkt!! jag måste ha sagt nått bra i "rampljuset" elle nått... O.o

MEN (hahahahaha xD hrm, sorry, kunde inte låta bli) det är bara TVÅ pers som kommenterat, och jag tackar er, Johannah och Lollan, men vet ni andra inte hur man gör elle?? ;D seriöst, visa att ni finns, att just du har ngt kul/viktigt/bra att dela med dig av!! jag kommer garanterat kolla din blogg, men det blir svårt om du inte lämnar någon form av spår efter dig!! så kom igen nu, snälla?


ok, slut med det, när jag kom hem kolla jag lite på tv och höll på å somna så jag gick upp å la mig en stund (två timmar)...

tills mamma kom in och blev hur paff som helst över att jag 1. va hemma 2 låg och SOV! :O :O -.-' dom hade redan ätit så jag parvalde mig väl upp (och nee, ingen har väl snygg frisyr efter att ha legat å snoozat) så jag går väl ned å äter...

där nere e lars och diskar, jag som för övrigt inte har någon koll på dygnet alls och e as-trött säger:


- morron...

- Morron?!? jaha, haha, mutter, haha, mutter...

- >.>


ok, så jag sätter mig och äter, och naturligtvis kommer nebojsa (en som jobbar på trädgårn) in genom dörren och ska lämna ett par nycklar, jag har inte sett honom sen ... ja, jag vet inte hur länge...

han:


- jaha, och mår du då sofia? :)

- bra... (värsta svaga och krassliga rösten..)

- haha, det ser ut som om du precis blivit slagen elle nått...??

- *himlar med ögonen*

lars:

- Ja, vill du veta vad hon gjorde här för en liten stund sen?? :D ska jag säga vad du gjorde...?

nebojsa:

- Ja, nu vill jag veta vad hon gjort för dummheter den här gången??


wtf, jag e inget problembarn, är jag?


- ok, fine, jag sov! det är de hemska, jag SOV en liten stund!!


suck asså... -.-'

ok, nu hoppas jag att ni kommenterar för glatta livet! ;D

 
 
Emma:3

Emma:3

4 september 2010 18:47

Asså förlåt för att jag inte kommenterar men jag är jätte dålig på att läsa bloggar och ännu dåligare på att kommentara.xD

http://novelsandlife.blogg.se

Sofia Boqvist

5 september 2010 21:09

haha, det e lugnt ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards