Direktlänk till inlägg 20 september 2010

soptunna

Av Sofia Boqvist - 20 september 2010 21:42

jag gjode bort mig

du rycker på axlarna och går vidare

för mig så går det till den grad att balkongens kant ser väldigt frestande ut, synd att det inte e tillräkligt högt

men nu klagar jag lite bara, och ush tigger uppmärksamhet, när jag gör så, igga mig bara!

men seriöst, vill bara gå under jord

hon säger, du borde släppa honom

vrf är det så svårt?

det känns som om jag ska trampa rakt ut i det okända

tänk, vad hemskt om jag inte hade dig att se fram emot

då skulle inte mkt hålla mig uppe

och ingenting skulle göra mig pigg/kontaktbar på morgonen....

vem skulle jag då ta på mig fina kläder för?

det är ju din åsikt som e viktig

vem skulle jag då bry mig om hur jag såg ut/betedde mig för?

kanske skulle jag lyssna på henne

men det känns, hemskt, skrämmande, farligt och väldigt främmande och sorgligt

och det skulle ta tid

inget jag gör på en dag precis

men då kanske jag kunde göra ett klokt val...

ge mitt hjärta till någon som skulle ta hand om det

och ge mig sitt att ersätta hålet med....

det skulle kännas skönt

just nu har mitt hjärta liksom bara rymt

utan att ta hem någon

ok, nu fumlar jag bara, pratar om mitt hjärta

som om det vore en hund

japp, jag e komplett galen

och detta är inte ens dikt

shit vad fail allt helt plötsligt blev

fuck och så är kl mkt!

vrf?

min absoluta favvo fråga

jag använder den HELA tiden!!

både till mig själv och andra

mest mig själv

men då får jag aldrig svar

bara ett tomt eko

jaa, nu skrattar du:

hahahaha, vi vet sofia, det är tomt i ditt huvud! xD

men jag är seriös

vrf?

vrf kan jag inte göra rätt för en gångs skull?

vrf valde jag just dig? det va väl korkat

vrf är jag här?

vrf har det blivit såhär

vrf vet jag ingenting

vrf....

jag har en massa teorier, men dom slutar bara i en ffråga iaf

gött, det blev ett väldans långt inlägg

då kanske (förhoppningsvis) inte någon orkar läsa det

och jag får häva ur mig lite skit

det behöver jag göra då och då

då använder jag den här bloggen

lite som en soptunna....

shit, näe, nu måste jag verkligen gå, mamma dödar mig

herrå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards