Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Mörlanda marknad, politik m.m...

Av Sofia Boqvist - 26 september 2010 20:51

tjabba! :D tänkte berätta liite om min helg ;P igår va jag på marknaden och i fredags va jag på tivolit :) jag köpte:


1.

T-shirt

Svart

Text: Vem är bäst och varför är jag det?

Gul text


2. T-shirt

Svart

Motiv: En rosa ram med en liten ängel/bebis med vingar (rosa dräkt på ängeln)

Text: Who, me?

(såå söööt!)


3.

T-shirt

Grå

Motiv: en stor råtta

Text: Varför plågsamma djurförsök *råttan* när det finns politiker?


4.

Tjock tröja

Lite döskalle, ros kringeli krångel motiv ;P


5.

smycken.......

Bl.a

Ett halsband med ... *dramatisk paus* ... GUSTAV!!!! :D Aaaaaargh!!! xD


Ok, så på tal om politiker... jag har ju faktiskt inte pratat ngt om politik här på bloggen...

Helt ärligt? jag vet inte vad jag tycker, alls!

Inte ens om SD, jag har frågat runt en massa om dom, men jag vet ändå inte vad jag tycker, jag ska förklarar mig:


Kolla här, jag är liksom väääldigt mkt emot hitler och allt sånt, rasism och sånt, jag tycker det är väldigt fel, jag har nog läst mer om andra världskriget än de flesta andra i min ålder... Men även om SD lutar åt "Hitler-hållet" så har dom en del smarta åsikter också, jag menar jag vill faktiskt inte ha någon sp kyrka som skriker ut psalmer varannan timme elr vad det nu är, det vill de andra partierna, bara för våran religionsfrihets lag, då vill dom att vi ska lägga en massa pengar på det... inte bra, det vill däremot inte SD

Sen har jag hört lite olika veriasoner, att SD bara vill stoppa invandringen, vilket är bra, just nu släpper vi in sjuukt många!

men om rykterna om att de vill DRVA UT alla som inte har svenskt ursprung ur landet stämmer, så är det INTE OK, så att säga...! jag har också hört att dom vill avskaffa valen, då skulle svergie praktiskt taget bli en diktatur... det vore fruktansvärt och ett tredje världskrig skulle ta sin början...

det är rätt mkt som är dåligt med SD (om nu det stämmer) men också en del som är bra...


suck, det är här jag har kluvit mig på mitten, förstår du mig nu?


suck....


Juste, innan jag glömmer, Tack ronja :) som förklarade för mig i gästboken vrf min kära Icy dött.. Det va inte så konstigt i så fall... jag, hm, va väldigt hönsmammig där ett tag... :/ xP


oj.. det här inlägget blir låångt...

jag kanske ska passa på att tipsa alla om att GÅ IN PÅ MIN DEVIANTART!!!! Här


jag kommer inte på mkt mer att skriva just nu... förutom "Jag vet du vill ha mig - Kobojsarna" Den är ju typ BÄST!!

 
 
Ingen bild

Sweet13teen

30 september 2010 07:51

Åhh, vilka niciga ( nice ) tröjor, vill haa!

Sofia Boqvist

30 september 2010 17:43

snijsigt värre 8)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Boqvist - 10 december 2010 21:45

jaha nu kollar man på idol då da... det är jag nog inte ensam om, eller hur? ;) erik och linnea röstade ikapp, erik på minnah och linnea röstade på jay... hm, jaha, då ska jag väl säga vad jag tycker? asså, nä, jay är sjuukt bra!! men ikväll va minna...

Av Sofia Boqvist - 6 december 2010 20:38

ok, here we go, imorgon är det friluftsdag... jag ska förmodligen ha trampolin och bordtennis, om allt går som jag vill, annars blir det bad sen trampolin.... aja, nu tappade jag ju totalt lusten att blogga, jag tror jag skiter i det här, bloggar kan...

Av Sofia Boqvist - 4 december 2010 21:57

ookeej! nu är det fullständigt officiellt! jag är från vettet, fullständigt! (ja jag tycker om ordet fullständigt! problem elle?? ) häromdan drömde jag om mina katter, Musho och Selmis, grejen va den att Lars mata dom med kattmat som var en blandni...

Av Sofia Boqvist - 1 december 2010 18:58

ok.. min syster kanske har rätt, elr så tycker inte ödet om mig... onsdagar har dom värsta lektionerna samlade på en dag, som om inte det räckte så lyckas jag glömma av tandläkarn, får en ny tid kl 2... bussarna går halv 2, såå jag måste vänta till...

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)   jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda g...

Ovido - Quiz & Flashcards