Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Sofia Boqvist - 5 oktober 2010 19:13

idag har det varit ok :) på gympan gjorde vi styrke träning! DET. SUGER!!!! meen, alla som åkte buss fick gå 10min tidigare! 8D

imorgon veckans "DAM DAM DAAAA"- lektion, hk.... >.< kan inte ens steka falukorv.... och jag HATAR läraren, vanilgtvis kommer jag väldigt bra överens med lärarna, dom gillar mig och så, men hon e ond! lovar! blänger på mig hela tiden, bara för att jag inte fejk-smilar varje gång hon ser åt mitt håll som alla andra! istället kan det hända att jag gäspar... stort.... då blir hon skit-sur.... men hon har inte sagt ngt, än. tur är väl det, min mun kanske får för sig att spotta ur sig ngt tyket, då blir det inte kul.....

jaja, idag skulle jag hålla föredrag inför hela klassen om Jehovas Vittnen, va skit-nervös innan, men sen gick det finfint :) va hur mkt frågor som helst, saved by the bell... vi fick avbryta frågestunden, lektionen tog slut... :$ de som va riktigt nyfikna frågade även när vi kommit ut och det va rast... ^^)

min iPod död, kanske jag sagt innan? jag vet inte, är törstig... :( orkar inte gå och hämta ngt att dricka, shit jag e lat, då får man skylla sig själv!


OCH jag kollade precis på Mio min Mio!! :D xD <3 <3 han e lite söt x3 och 9år!!!! XP tror att han och Jum Jum (har alla i den där filmen hakat upp sig elle??) är lite bög (A) xP så sött... ;P ok, jag e lite damp just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards