Alla inlägg den 6 oktober 2010

Hk

Av Sofia Boqvist - 6 oktober 2010 16:54

hahahaha, idag på hk, så skulle vi göra rulltårta... jag failade SUPRISE! glömde vispa ägg och socker pösigt, hällde i allt på en gång iställe..... jaja, jag hade iaf INTE 1½DL vatten istället för 1½MSK XD simon, vi jobbar ju två och två.... x)


jaja, det jag skulle säga va att man behöver ju sånt där tunt "smör-papper" sånt som är extremt svårt att riva loss, man gör ju på samma sätt som med glápack, och DET är omöjligt!! iaf, emil stod där med pappret och visste inte riktigt hur han skulle göre elr var han skulle ta vägen, så ut som ngt skrämt, vilset djur.... så tittade han på mig och:


- Hjälp?


hahaha, jaa då, vist hjälper man om man kan... så han höll i den där förpackningen och jag drog av pappret, då sa han:


- Du är ju värsta super hjälten ju! :O :D


hahaha, hörde du tvilling, jag är en (typ) officiell super hjälte! xD va en liiten bit ifrån å säga: ha, vet jag väl! :D xD men det gjorde jag inte... ;P


det va allt för idag... tror jag, jag återkommer om det skulle komma upp mer fakta om den nuvarande dagen... xP

Ovido - Quiz & Flashcards