Alla inlägg den 11 oktober 2010

:(

Av Sofia Boqvist - 11 oktober 2010 20:33

jag kunde inte ladda upp bilderna... de va i fel format... men de finns på min Facebook! :D CHECKA!! -----> Klicka Här om ni ändå inte kan se albummet: Yster Byster ♥ och annat skoj :)

bli vän me mig då, jag accepterar ;)

Av Sofia Boqvist - 11 oktober 2010 20:08

jag har kommit på exakt vad Aloha betyder nu!!! :D


aloha - hej, hejdå, kärlek


och det jag matat in i hilda att svara varje gång jag säger Aloha:


mahalo - tack så mycket


xD hawaiiska e svårt... ;S x'P

sen hittade jag också...


Jag älskar dig - Aloha Wau La Oe


:3


ok, så jag har lite damp, e lite trött och annat kul :D


- Jag är inte full! Jag försöker gå som Jack Sparrow!


xD det va jag det när jag skulle följa sara hem, oj vad vi flumma! xD


(nej jag är inte påverkad av ngt läskigt)


ne, jag ska inte skriva så mkt, istället ska jag få upp lite bilder :D

Ovido - Quiz & Flashcards