Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sofia Boqvist - 25 oktober 2010 18:59

jag ska testa ett nytt sätt att blogga på...


jag ska liksom blogga hela kvällen, så fort det händer ngt elr jag ska göra ngt, då skriver jag om det, ok? ;P du har inget val! mohahahahahha xD


here we go...


nu ska jag duscha... lite tidigare än vanilgt... vad fan pysslar jag med, det låter ju värsta sjukt ju! argh! jag ska duscha, hade tänkt fixa naglarna sen, men får se, det är ju inte höjdarns kul, elr lätt!


*DUSCHAR*


så ^^ jag känner för färg... det kommer gå ut övermina naglar... :/ ;P rosa och grönt, vad sägs? :D kanske blått me...


quick talk med irene, baslack på... nu då?


kolla andra bloggar, och säka lite på DA... lyssnar på Secondhand Serendes awesome band! your call är bästa låten!


I was born to tell you I love you


ännu ett quick talk med irene, målat de naglar som ska vara rosa på den vänstra hande, snackar med emma och kollar pettson och findus :)


kollar på hipp hipp hora, pratar med irene, emma och robin :) kanske ska varva ned lite... naglarna är rosa och grönglittriga nu :)


ok, jag MÅSTE varva ned nu...

Ovido - Quiz & Flashcards