Alla inlägg under november 2010

Av Sofia Boqvist - 30 november 2010 17:45

kollade min statistik nyss, ser ju ut som om en känguru hoppat över hela bilden! O.o trodde inte det va någon alls som läste bloggen, med tanke på avsaknandet av kommentarer... (det är en vink!)


jaja, idag känner jag att jag gjort dagens goda gärning, när syrran hämtade mig efter skolan, hon skulle ändå till apoteket, så berättade hon att lars fyllde år idag och hon tyckte jag skulle köpa ngt till han... lars och jag kommerinte så bra överens, vi pratar typ inte med varandra... suck -.- MEN! vet ni vad jag gjorde då? :D jag bakade rulltårta och satte en lapp på med texten: LARS! Grattis på födelsedagen /sofia

va inte det snällt? :D och så fick jag gjort en hemkunskapsläxa i samma veva ^^)


det händer inte mkt nuförtiden, norpans pappa (en renrasig frieser) står nu hos malin :D :D :D

annars, inte mkt...

har en maaassa läxor om det räknas...

jaja, jag ska försöka skärpa mig med bloggandet :)

Av Sofia Boqvist - 25 november 2010 20:57

just nu e jag tröttpigg, ni vet dampanfallet man får precis innan man somnar ;D sovit typ hela eftermiddan vilket leder till att jag inte kan sova nu....sen, vid tio asså ;P äckligt mkt läxor nuförtiden, hade prov idag, det va lätt, satsdelar, det har vi jobbat med i 7:an, fick två fel, av 90, pretty happy with that ^^)


dududududuudududuududuucdudufufuufuduuduududududud
udud *trycker på "du" knapparna i takt med funhause*


äsch, jag kommer int5e på så mkt å skriva...

Av Sofia Boqvist - 18 november 2010 21:47

jag är ju verkligen urusel på att blogga!!! men jag hoppas det blir ändring på det snart, nästa vecka faktiskt!

nu i helgen ska jag ju på släktkalas, erik kommer inte :'/ men jag ska ju träffa mina kusiner... jiipie... -.-' bortskämda snorvalpar... hilda ska kanske med! xD det kan ju bli spännande, och nyttigt för mina kusiner >:D

så, bara ett litet kort inlägg så att ni vet att jag lever ;)

Av Sofia Boqvist - 7 november 2010 18:59

Janghwa Hongryeon jeon

This Korean folk-tale was a frightening ghost story that inspired movies such as A Tale Of Two Sisters and The Uninvited (a not-as-good American remake). The story is about two beautiful sisters whose father remarried an evil woman who abused them mercilessly. She did many cruel things, eventually leading to the girls being drowned in a pond. Their ghosts would appear later and kill every new mayor of the village, until one brave man saw a vision of them as ghosts. He avenged them by killing the stepmother.

WTF?? O.o

Av Sofia Boqvist - 7 november 2010 18:46

Narcissa Malfoy

Strong, determined, willful. People may view you as a pushover, but you most certainly are not. You like to fit in with the situation that best suits your survival. You never really go against anyone, and are with very few. Those you do let in are very dear to you and you would do anything to protect them, even if that meant climbing out of your comfort zone. You sometimes make the wrong decisions because you wish to be with those you care about, but in your minds eye, if if helps them it is the right thing

Av Sofia Boqvist - 7 november 2010 18:43


Capt. Jack Sparrow

like capt. jack you can be very tricky at times, you don't don't really care what people think about you and you will always go behind someones back to get what you want. BUT you can always devise a plan

Av Sofia Boqvist - 5 november 2010 13:24

Perfect

You're the perfect person. You stay calm and stay focused. You are friends with everyone, and start no trouble. You are a great friend that everyone can rely on, and love.

Av Sofia Boqvist - 5 november 2010 13:22

vet ni vad jag har kommit på!?? :D jag är ju värsta geniet ju! :D jag ska börja lägga upp resultaten på alla quizar jag tar här!! det är ju hur smart som helst, börjar med en gång!

Ovido - Quiz & Flashcards