Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 7 juni 2010 20:26

Som sagt hittade dessa två i mitt räknehäfte, tänkte att ni kunde få se min skrivar talang (hahahahahaha!! vilken talang sen!! hahahaha) under mattelektionerna! Tack vare dom har jag överlevt hela mattelektioner utan att göra ett enda tal!!




Vet du

En kul grej

Du vet varje gång du lånar mitt suddi

Varje gång du tar min pärm

Min bok

Mitt häfte

Vad som helst

Så står det ditt namn på

Där står texter bara om dig

Men du får aldrig veta

För jag törs inte

Jag vågar inte visa att jag redan gett dig hela mitt hjärta

Det gör verklig skada

Att du inte vet

Men jag får skylla mig själv

Det är inte precis ditt fel att jag inte kan kontrollera mina känslor...




.


Bloody fucking loved basterd!

Damn, what I hate to love you

Because you don´t know!

If only you knew;

How much I wanna touch you

How much I wanna tell you

The only truth:

You´re perfect

I try, I try

But I can´t find any wrong


Bara så du vet, detta var för ett tag sen, och en hel del har förändrats!






.


Love is unpredictable

Just like the dice

You´ll never know what to get on the next roll

It´s just to keep up as best as you can

And see what happens

Perhaps it will be the next roll you get the top prize

It´s like a dice of love and pain

But you have no choice

You must throw the dice


Till den målade jag en tärning, men en sån vet du ju hur den ser ut...






.


Why don´t you just kill me?

Do you like to see me suffer?

Do you know how much I love you?

Do you know how much you mean to me?

How much I wanna touch you?



                  Probably not


Why did you do like that?

Why do you walk like that?

Why do you talk like that?

Why don´t you do that?



                   I don´t know


Why her?

Why them?

And not me?

Why do I act this stupid?

How can you be so perfect?



                  Couse I´m a                            

                  geek in love            

                  And you´re not


Why do I love you?

When you don´t love me?



                   I don´t know




So many questions,

So few answer!

.




Det var dom jag hade för tillfället som inte hade bild, dom med bild vill jag inte lämna ut, för ja de hör till bilden, och jag vill inte fota in dom, så då behöver jag en scanner, vilket jag inte har...


Kanske kommer upp med fler ^^)


Cs<3

Av Sofia Boqvist - 7 juni 2010 17:23

Asså, FA-AAN! Syrran och Age gav mig den absolut BÄSTA födelsedags presenten NÅNSIN!! Ingen kommer nånsin att slå den heller!!!

BILJETT TILL GREEN DAY KONSÄREN!!!!!!!!!!!!

Det var det absolut bästa, mest fantastiska och absolut mest coolaste jag nånsin varit med om!! Och, om jag får säga så, så har nog varenda tjej (om dom inte redan var det) (inkl jag...) kärat ned sig i en 37år gammal gubbe med fru och två barn!! XD

BILLIE JOE<3333

Han är föör söt! Rolig, cool och totalt as-häftig!! Han moona inför 45 000 människor!!! O.o Han mobba buddy... Och var bara lite allmänt bäst!!

Men, han skulle kunna vara min farsa... :/

Jaja, inte kan man väl tänka så elr!? Jag är nog lite knäpp! Nu pratar jag med mig själv igen...Suck! Samtidigt som jag lyssnar på karate-fylla, kan man bli mer weird än så här?? XD O.O

Iaf, nu tycker jag SÅÅÅ mkt bättre om Green Day än jag gjorde innan, har bara kanske ngt med Billie<3 å göra...! Dom är ju som gjorda för live framträdanden! Jag har lovat mig själv att om dom kommer till svergie igen så SKA jag köpa biljetter!!

Jag gick dit med syrran, vi hade ståplatser (Age trodde att jag skulle uppskatta det mer än han (vilket jag gjorde!!) så jag fick hans biljett) och vi stod hyfsat långt fram, såg rätt bra iaf! Jag stod upp i FYRA TIMMAR! Varav typ hälften stod jag på tå... Om jag hade varit så lång som jag är när jag står på tå, skulle jag varit alldeles perfekt lång! Då skulle jag sett precis över alla huvuden! Men jaja, så när jag och Linnéa gick ut därifrån hade nacken låst sig i "tittar uppåt mot awsome show" läge, knäna gick knappt att böja, ryggen kröktes på ett lite onaturligt sätt och du vet den muskeln, elr det stället på foten som man står på när man står på tå, den gjorde lite lätt svinigt ont!!

Vi samåkte med Hilda, hennes syster Ellen (inte lill-Ellen nu då) och deras mamma, Hilda var HELT HYSTERISK när vi kom ut därifrån!! Har aldrig sett henne så!! Totalt fucking hyper! Såå, vi hade ... em ... eh ... trevligt på vägen hem! (hahahahaha ;P ;D xD)


Det kommer bli ett långt inlägg detta...


Men förutom att typ halva Altorp va på denna helt awsome konsär så var det väl lördags KVÄLLEN samanfattad i stora drag.


På fredags kvällen badade jag för första gången i år i sjön mittemot Linnéa och Age! Och tro det elr ej, men vattnet va verkligen ljummet! As-gött!

Carolin (Lars dotter som klipper mig) och jag var de enda som SKULLE bada, men när vi väl skulle hoppa i så banga Carolin och satte sig ner och total-vägra! Då hoppa jag i, bara så där lite random. Jag sa:


Nehep, nu ska jag bada iaf!


Och hoppa! Neso (Geordigas son, några som jobbar på trädgårn) filmade, han tyckte vi var helt knäppa! Så han har en film på mig i bikini! O.o

Men sen hoppa Carolin också i, och efter bara en liten stund hoppa Age och Erik (min broder) också i! Mamma, Geordiga (vet INTE hur det stavas!!) och Neso trodde vi va totalt blåsta! ^^P


Sedan gick jag och la mig typ 23.00, för att gå upp kl 05.13 nästa dag, torget! :/ -.-

Så då stod (lägg märke till STOD!) jag och sålde blommer med värsta fejk-smilet hela dagen (till två typ).

När vi var hemma hade jag en timme på mig att göra mig iordning till konsären! Inte undra på att mina ben, fötter och rygg protesterade villt då jag gick och la mig 01.23 på lördags kvällen...!

Det var någon idotiskt korkad snubbe som bestämt att de inte fick spela längre än till tolv, det "störde tydligen allmänheten" *pratar med förlöjligad röst*, bullshit!! Vem vill INTE höra det!? Green Day kan inte störa!! Man bara njuter! ^^)

Jaja, sen på söndagen var det upp halv nio, jag skulle jobba på trädgårn hela dan! Jag skulle ha hand om någon slags kaninhoppning på plantsöndagen, suck. Kom typ ingen, så jag måla, lyssna på Green Day, åt kakor och fick hysteriska anfall på Isabell (Linnéa och Ages hund, en GD, a.k.a Grand Danios, a.k.a den tredje största hunden i världen, elr om det va andra...) som VÄGRADE ligga still, utan var tvungen att springa runt hela tiden!

Iaf, tror du jag va trött när jag kom hem igår (söndag) elle?! Usch, total-decka i sängen! Aldrig kommer jag få sovmorgon... :'(

Förutom första dagen på sommarlovet! :D ooooh, om någon väcker mig innan 15.00 då asså!!!!

För sen efter den första dagen ska jag jobba röven av mig på trädgårn -.- Ska till Holland, men har just nu 9kr i plånboken... hehe :$ Va liksom i Ullared... hehe ;$


Jag har hittat ett "Veckans band" :D:D

Bowling for soup

Dom är för grymma!! MÅSTE LYSSNA PÅ DOM NUUUUU!

Jag rekomenderar albummet: Drunk enough to dance

och låtarn: Emily, Punk rock 101, I don´t wanna rock, Grirl all the bad guys want, Scaring myself och She´s got a boyfriend, dom är föör grymma!! :D


Jag har lite s.k poems som jag tänkt lägga upp här (hitta dom i mitt räknehäfte...! ;$) men jag tar det en annan dag ^^


Vi cs! <3


P.s Jag orkar verkligen inte gå tillbaka och lägga till smilisar överallt, kanske gör det sen, men just nu; bara njuut av smiley-lösheten! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards