Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 12 juni 2010 22:36

Jahap, nu sitter man här, har inget att göra (alla är på parken) och tänker på vänner som kommer och går på vänner som man kanske borde hålla sig undan ifrån för sin egen självbevarelsedrift...

Ne, jag är inte på (säger man på? :S) parken... Dom som känner mig vet att det inte är ett ställe för mig, meen andra som (tydligen) inte känner mig så bra upplever mig som en sån typ för det händer rätt OFTA att någon påpeker ngt som har med droger/sprit/snuskigheter och göra... Tex att jag ska ta det lugnt med sprit och droger då jag åker till holland, alla mina syskon har lovat att hämta mig OCH påminna mig om att jag egentligen tycker sprit och sånt är idioti när jag är på fyllan... -.-' Till och med min MAMMA har hakat på några gånger...

Joo, (jag höll nästan på att glömma) det går inte en helg som jag är med pappa utan att han har tagit upp ämnet rökning! Det är hans största farhåga, min bror Erik röker ju och det har verkligen gjort pappa besviken, så jag har stränga uppmaningar om att absolut INTE börja röka, testa SKA jag däremot göra, men jag får inte börja röka! min familj är konstig! ;S

Och det känns bra att jag har ett sånt förtroende! -.-


Ja-ja, nog om det. Jag har JOBBAT idag (alltså inte på torget)!! O.o

På trädgårn, jag är tvungen att jobba lite, är liksom helt luspank! och att resa till Holland kostade tydligen pengar... :O ;P

Men jag överlevde, jag hade ju med mig min trogna iPod (den blev trogen när jag vunnit kriget...) och på den finns verkligen ALL min musik! :D Perfekt med tanke på att jag är beroende av musik! :P Jag måste lyssna på musik minst en gång varje dag anars blir jag helt snurrig! Det är typ som mededitation, jag samlar tankarna och slappnar av ^^)

Vilket resulterar i att jag har ett "Dagens band" (lite variation ;P):


Smash Mouth


Dom e bara bäst! (just nu då förstås) ;P

Sen har jag alldeles strax läst ut en bok jag låna från so:n, det är en snubbe som var med under andra världskriget och nu har skrivit en bok om hur det va, och eftersom jag är en liten stud så tycker jag det är intressant med andra världskriget, jag är nog en liten saddist... xP Den va sådär iaf, ok. Inget boktips direkt men man förstår att vi gör så idag med, så som man gjorde mot judar, det är skrämmande!

Men sen ska jag läsa "svensk maffia" den har mina bröder läst och sagt att den varit bra, den verkar lite kul och intressant (som sagt så är jag nog en liten saddist xP) så jag ska ge denna "tunga" bok (man säger så när bokenär jobbig att läsa) ett försök, efter den är jag öppen för förslag, jag hade väl tänkt att läsa klart "House of night" den serien, senska jag ju lyssna klart påen hel del oxå; böckerna Henrik Fexeus skrivit, serien Jan Gullio (om det nu stavas så) skrivit, kanske ska jag lyssna på Twilight och kanske kanske läsa dom på eng, systrar i jeans har jag oxå på min iPod, Män som hatar kvinnor (hela serien finns OXÅ på iPod)


Nu var mamma inne och sa att jag skulle gå och lägga mig, tio! O.O


jaja, kanske skriver mer sen, cs!

Ovido - Quiz & Flashcards