Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 13 juni 2010 16:33

Som sagt de flesta stämmer inte så bra längre, en hel del har förändrats...


Would you give me the keys to you´re heart?

You already has my hole heart in you´re hand

Without you´re knowing you are squeezing it all the time

Usually it hurts

Hurts badly

But sometimes it´s just wonderful




Du kan hantera sorgen när en av dina nära och kära försvinner,

du vet ju att de är borta

Du kan hantera när han dumpar dig,

du vet ju att det är slut

Jag tror till och med att du kan hantera när du får reda på att din kärlek är obesvarad

Åtminståne efter en tid

Du vet ju att den är obesvarad

Men det går inte att hantera smärtan av att inte veta...




Jag har fått lära mig den hårda vägen att frukta hopp

Och nu vill de att jag bara ska stå där

med ett öppet hjärta

Se din reaktion

när jag lägger fram mitt hjärta

öppet och sårbart

vid dina fötter

Jag vet inte om du kommer trampa ner det i sanden

Jag vet inte om du kommer ta upp det,

behålla det,

vårda det,

älska det...

Men någon gång kanske jag vågar

Vågar visa dig att jag redan gett dig mitt hjärta

Jag bara väntar

Väntar på att få veta

Om du är villig att dela med dig av ditt hjärta också...




What if I let you know
that I love you
Will you love me back,
or will you just kick mine little poor heart away?

Now I know
You didn´t let me fall headlong
You put me down gently to the ground,
but now i´m confused


The ground is hurting me
and, i don´t know it can be my imagination,
but it seems like you´re trying to help me the way you can.
Or at least are you trying to get to know me better now
Is there a possibility that you're willing to see you and me...
Us, together ...
Are you willing to give me a chance?
For whatever you choose, I will always be there for you
I will forever wait for you
I hope, I really do!

That you some day feel the same as me

But I guess I never get to call you mine...


Så, då har vi fördrivit tiden lite ytterligare (har hjärnsläpp så jag vet inte om jag stavat rätt!) lite...

Vi cs! ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards