Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 18 juni 2010 18:10

Sitter här och smygbloggar ;P Är hos syrran, får egentligen inte sitta vid datorn då... :/ ;P Det ska vara något form av kalas här, Age fyller år.


GRATTIS AGE!!! :D<3


Jo, det va ett tyst grattis! xP lol, det hörs inte när man skriver, lol! xD Jösses jag är verkligen knäpp! O.o Tur att man inser det iaf... ;P


Ja-aj, (xP) vi ska käka kanin... :/ Jag har slaktat kanin och så men vet inte om jag vill ÄTA en... Men, jag bör väl göra det vid det här laget, jag har ju flått en kanin helt själv, typ... DÖM MIG INTE! Någon kommer göra det iaf, så vad spelar det för roll om det är jag?? Man kan inte ha hur många kaniner som helst (kaninuppfödning, en hård hobby) och dom får inte ont, det går fort!


Det blir kort idag, bara så du vet...


Idag när jag jobbade på trädgårn döpte jag en av ungarna där, Mi-mi! :) Inte mimmi elr me-me, Mi-Mi! ;D 

En döpte jag till Dumbo (Linnea ville att den skulle heta Melker! ;S), den hade rätt snygga öron xP Och en till Oscar <3

Ja-ja, sak samma, Mi-Mi fick vara med när jag jobba, min lilla mascot! <33 ^^D Faast, det blev en hel del stopp, alla kunder blir helt hysteriska...!


Jahap, nu börjar det komma folk så jag måste dra :)

cs<3

Ovido - Quiz & Flashcards