Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 23 juni 2010 20:32

(så hette bloggen)

Asså jag kom in på en blogg som skrämde skiten ur mig! Den tjejen som bloggade har problem, asså jag menar inte problem som i problem i hjärnan, hon har verkligen problem! Jag tycker så synd om henne, och mår dåligt över hur så mkt hemskt kan hända mot en tjej! Usch, hoppas aldrig ngt sånt händer mig eller någon i min omgivning, (så att jag vet om det) jag kommer gå under då, idiotiska lilla jag vill ju hjälpa alla till att må bra, och jag är inte säker på att det går att hjälpa den här tjejen, jag kan inte det iaf...


Känner mig helt plötsligt inte så glad längre... Det hände inte så mkt på trädgårn ändå, just nu lyssnar jag på Green Day<3

Sorry, jag blev verkligen helt bestört över det här...

cs..<3

Av Sofia Boqvist - 23 juni 2010 19:48

  

Love is when you shed a tear and still want him.

It's when he ignores you and you still love him.

It's when he loves another girl but you still smile and say I'm happy for you,

when all you really do is cry.

Av Sofia Boqvist - 23 juni 2010 19:36

Jo, jag har (som du ser -.-') modifierat bloggen lite. MEN (oj vad komisk man kan bli! xD) Jag vill att ni som vet hur man ändrar färg på snirkelmönstret och bloggtiteln, det högst upp då, klämmer ur sig detta som en kommentar ögona böj! Jag får damp, det MÅSTE gå, andra har ju lyckats!!

aaaaaaaarghhh!!!!! ok, nu är jag seriöst irriterad!! Jag har glömt av den andra planen som jag inte genomfört än... JO VÄNTA!! jag kom på den!! :D nu är jag lite bäst igen xP Jag hade tänkt försöka lägga ut minst en dikt varje gång jag bloggar och om jag inte har någon "Veckans låt" så ska jag iaf skriva vad jag lyssnar på Just nu! Veckans låt och den skiten lägger jag ut tillsammans med vad jag pysslar med, det blir nog bra... Hah, vist serrö sickan!   

Jösses vad en massa dåliga vitsar jag kommer upp med nu då! -.-' För er lite mindre bäst så är det liksom taget ur Jönssonligan...

Och dikten får ett eget inlägg! :D Då blir den nog glad xP

Usch, jag är så äckligt vitsig så jag spyr snart! ;P

Bra, då vet ni om planen...erna! :D lol... Ja, så jag kommer snart tillbaks med ett inlägg för en dikt och ett där jag skriver om mitt slavarbete idag..

See ya guys! ;P <33

Av Sofia Boqvist - 23 juni 2010 10:46

Godmorgon på dig, jag vaknade för inte så länge sen... Elr först hände ngt creeepy (igen)... Jag sa till mig själv igår (eftersom jag inte jobbat på hela dagen då) att jag skulle masa mig upp tidigt så att jag kunde jobba dubbelt så mkt idag, jag tänkte ställa kl men jag ville testa en sak. I vanliga fall när jag ställer kl elr någon ska väcka mig vaknar jag alltid 5min innan så jag ville testa om jag skulle vakna av mig självt om jag TÄNKTE att jag skulle upp 8-9 tiden. Gissa när jag vakna (efter det att jag drömt att jag va ihop med Gunvall, du vet, i Beck.. O.o I´m a freak!) 08:30!!! O.o Antingen så är jag lite bäst elr så ja, det finns inget annat alternativ, jag är nog lite bäst! ;P

Usch, jag måste tvätta också... Typ idag! suck... Jaja det gör vi ikväll :)

Nu ska jag väl till trädgårn och jobba en sväng, och kanske sprida lite glädje till syrran, hon är tydligen sjuk... :/ Men så fort hon får syn på mig blir hon säkert överlycklig (*host* elr inte *host* *host*).... :D


Jag kanske har en "Dagens Artist", kanske, det är som sagt tidigt!


Avril Lavinge


Jag lyssna JÄMT på henne förut, så nu är hon väl lite sönder tjatad men det går ^^

Ja-ja, cs guys ^^)<3

Ovido - Quiz & Flashcards