Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 26 juni 2010 15:33

Would you miss me if I died?

Would you kiss me if I cried?

Would you hold me tight?

Would you squeeze my hand?

As my last breath left me...
Would you miss me in the night?
Cause im not there by your side.
Would you cry on my grave?
Would you leave flowers in summer?
Crosses in winter...
Would you cry when someone speaks my name?
Would you put my picture in a frame?
Would you miss me if I died?
Could you imagine being at my side?


 


Av Sofia Boqvist - 26 juni 2010 14:44

Ingen aning om det stavas så! O.o


Jahap, dagen efter... Ska vi ta det från början då kanske...


När jag städat om mamma och hämta mig för att åka till jätte-snoppen och dansen (xP) jag hade på mig min orange (elr skriver man oranga?? :S) dö-skalle tröja

(ja, jag e lite emo, och tydligen, enligt vissa, e jag lite fjortiss också! O.o<333333333333 omg xdxdxdxd hahaha lol, det va ju inte alls fjortiss! ;P)

Ja-ja, dom/den "sp anledningen" var inte där! :'(

Efter denna ofantligt tråkiga utflykt så åkte vi hem, jag började göra mig iordning, Hilda kom, vi hjälpte till, resten kom, vi åt, vi gick in, Hilda skulle tvunget kolla på fotboll! -.-' ;P

Sen spelade vi ett spel, "Med andra ord".

För er som vet hur det går till (jag är lite kortfattad idag och orkar inte beskriva det!) så blir det här nog lättare att förstå, så ni kan väl gå och kolla på ett sånt spel/googla på det, kolla reglerna och kom tillbaka sen, så fattar ni bättre!


Redan tillbaka? Bra ^^

Vi körde bara med två lag och först så var det jätte ojämt vi bara vann hela tiden, var liksom inte så kul då! ;P Sen körde vi jag och Hilda mot röset! xP Vi förlora med EN ENDA polett!!!!! Fasen, vad kul det hade varit om vi vunnit mot 7 PERS!! Vi skulle mobbat sönder dom!! Men icke vi måste tvunget förlora med en lite skit-polett!

Det va lite kul för jag och Hilda, vi tänker väldigt lika så det behövs kanske bara en mening elr ett ord så förstår den andra, ibland behövde vi inte ens säga ngt, bara typ visa... :P Och vi kunde beskriva så att det andra laget inte skulle kunna gissa! ;D Tex; Du vet han i skolan som har en ful mössa! Förnamnet! Så fatta vi men inte dom, och så tex: det som han sökte om på det där projektet! Ingen annan hade ju den blekaste om vad vi snacka om, skit-praktiskt! xD

Jaa :'D, sen kolla vi färdigt på "Valentines day" (Hilda somna sist vi försökte...) och åt chips! 8D


Imorse var vi tvunga att ställa kl på 10.00 -.-' Hon skulle bli hämtad 10.30 urk! Jag var så gott som död! Gå upp så tidigt när man gått och lagt sig 2 kvällen innan! ;S

Jaa, det var väl det... Sen har jag lite finfina bilder ^^D


   

Fatboy, saras hund... http://sarastallet99.bloggplatsen.se/  <---- Hennes blogg :)


  Mi-MI! :D:D    

En till av linneas kaniner ^^


Jaa, sen lite mindre gulliga bilder, tänkte ni skulle få se hur jag ser ut... :S usch


 

Fläskläpp = syns inte!!!!!! :D:D

Faast sen tänkte jag äckla er lite >:D DAM DAM DAAA! Min hand!


     

He he hee...


Jaja, funderar på att ta bort kategorin "dagens låt osv" Jag skriver ju alltid det tillsammans med vad jag gör... Jaja, kanske senare :P

Just nu lyssnar jag iaf på Avril ^^


kommer strax med en dikt, känner för en "jag saknar honom så jag tror fan jag dör snart" -dikt! xP


cs<3


Ps. HATA, HATA, HATA SOMMARLOV!!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards