Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Sofia Boqvist - 28 juni 2010 00:14

Är ej hemma (är hos Sara) så jag kan inte lägga ut någon dikt, har dom liksom på datorn där hemm ;)


Asså, jag har starka problem!


* Idag vaknade jag (för sista gången, drömde lite öh... sp...) 12.26

* Jag har suttit och spelat ett Nintendo-spel (vi nördar vet vad det e ;P) (Zelda) i typ en timme!!

* På det här spelet då, så blir jag liverädd och tjuter högt så fort det kommer ngt creepy, tex händer som påminner starkt om spindlar!!

* De senaste 2 dygnen har jag kollat på film typ hela tiden!!!

* Idag var jag och badade, men ville gå upp MKT tidigare än vanligt!

* Såret på min hand svider jätte-mkt varje gång jag öppnar elr stänger hande det minsta!

* Jag gillar inte äpplekaka! O.o


Ok, nu har jag gnällt lite (det sista var bara lite allmänt random kul... :p) så jag ska nog inte gnälla så mkt mer. ^^


På sistone har jag drömt (asså ovanligt mkt...!) väldigt sp, betydligt mer än vanligt! Sommarlov är inte nyttiga! Dom norde förvandlas till två veckors lov och samma skola restan av tiden fast vi börjar typ 10! Det vore helt suveränt! :D

Nej -.-', jag gillar inte LEKTIONERNA så sp mkt, inte rasterna heller för den delen, det är personerna jag får se och träffa i skolan som jag varkligen gillar ;D Ni längtar väl också efter dom??


tja det händer ju inte så mkt nu för tiden så det var väl allt jag hade å säga om vad jag gjort... (ursäktar att jag gör det så sent så att det hamnar på fel datum)


Jag hörde precis en Magnus Uggla-låt (För kung och fosterland) så nu vill jag lyssna på han, så det får vara min "Veckans artist" :)


see ya guys<33

Ovido - Quiz & Flashcards