Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Sofia Boqvist - 8 juli 2010 17:31

imorgon (runt 4-5) åker jag, linnea, age och cecilia (linneas bästa kompis sen typ dagis) till holland. jag ska egentligen packa nu (därför jag skriver så slarvigt ;P) kommer hem runt 4 (på eftermiddan) på tisdag. vi ska se när holland vinner finalen!! xD men det är 16års-gräns i amsterdam under matchen så jag får stanna hemma (där vi bor då asså) då, men det gör inge, jag kan allt roa mig själv ;P den som misstolkar dör i förtid, ingen förbannelse ett löfte!

jag berättar mer när jag kommer hem men...


just nu har jag ont överallt känns det som, gick upp halv 8 i morse bara för att åka till trädgårn och jabba röven av mig (rättare sagt fötterna) för världens minsta lön! mina fötter HURTS!! jag ska mig på tummen så där har jag ett ko-plåster, ja helt säkert, det är ett sånt plåster man sätter på kor när dom har skadat sig, jaja det funkar ;P jag skar mig på ett bord! O.o -.-' då är man väl så lagom klantig!!

jag har damm ÖVERALLT!! till och med i näsan! blä! min uppgift var att städa 4 bord! det kanske inte låter så mkt, men dom där borden är inte små! och att sopa rent dom med en liten borste så att det blir kliniskt rent är inte hur kul som helst sp inte när bordet är typ rutigt av skåror!!


men jag måste dra nu, jag kanske kommer sen (om jag har ti då) och skriver om min sista ridtur på stjärna igår coh en dikt elr två kan ni väl få! xP ojojoj, vem e bäst elle!!? xd


see ya!<3

Ovido - Quiz & Flashcards