Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Sofia Boqvist - 20 juli 2010 12:45

Ok, igårkväll kom jag på lite dikter som jag ville att dom skulle vara lite mer typ poetiska, vilket jag aldrig lyckats med, inte den här gången heller... suck!


I dream about you at night
I think about you in the day
You are everywhere
And you are nowhere
Where am I´m supposed to be?
So it won´t hurt anymore




Dom är typ likadana...



You want to be with me at night
in daytime, it´s just me missing you


We do stuff together at night
in daytime, yah sure


You kiss me at night
in daytime, not even a hug


You love me at night
in daytime, it´s allways been her


Why are you so complicated, I love you allways
but i guess It´s just in my dreams that we are a couple





Av Sofia Boqvist - 20 juli 2010 11:40

ok, eftersom mitt lata arsle och jag inte orkar skriva om hollandsresan, utan istället struntar i att blogga över huvud taget, så struntar jag i den! Ne, inte helt och hållet när jag får lust ska jag berätta om den för er ^^

och jag orkar heller inte berätta den långa veriasonen om mina senaste dagar såå:

pappa hämtade mig med motorcykeln, vi åkte till linnea, sen upp till göteborg, sen åt vi china och satt å tjötade lite med lite folk i min släkt (på pappas sida, en hel del bor nämligen i gbg och är typ alltid med varandra) en av dom är såå söt! men jag tror han e kusin, jo, han är min RIKTIGA kusin, rätt många att hålla reda på serru!

dagen därpå åkte vi till liseberg, jag vann TVÅ GÅNGER!! O.o :D en påse med små daim i och två små center (mini vinster men ändå :P) har bara vunnit en gång innan i hela mitt liv!! snacka om bad luck! -.-' men jag vann tack vare irene, hon sa att hon alltid vann kexchoklad på nr 13 (då fattade jag inte att hon menade STORA STJÄRN VINSTEN! o.O) så jag testade, och de jag vann, vann jag på nr 13 :P jag kunde/skulle vunnit en liten chipspåse också men när jag precis skulle ta nr 13 sprang en liten snorvalp före mig och tog de, tror du inte skitungen vinner en liten chipspåse då!?!?!?!? mooorrrr


sen åkte vi hem till pappa, jag slagga där (för er mindre lyckligt lottade i intelligens hjulet så betyder "slagga" sova! -.-')  dagen därpå hälsade vi på ännu en släkting på pappas sida, pernilla tror jag hon hette... det är iaf pappas brors (kjell) dotter :D fast kjell är inte biologisk bror till pappa... Jag har fattat, fasen vad grym jag är, nu är det er tur! :D xd


sen åkte vi till linnea och age, ages bror, broderns tjej/fru och deras barn var där (snacka om släktingar jag träffat elle??) efter en liten pratstund där en stund så körde pappa hem mig, men hemma var jag inte länge (morsis var inte hemma när jag kom) för sara messade och ville att jag skulle hänga med på promenad, vi drog ned till skolan (bilder finns på hennes blogg, nu finns också bilderna sen kalaset där, sara är lite seg...) irene ringde och hämtade mig en timme senare. vi åkte till lystorp, sen hem till henne, jag slaggade där på tempur-madrass och dunkudde! :P

dagen därpå gick vi upp, lämnade prylar på ett auktions-ställe i hökerum, åkte till lystorp, jobbade skiten ur oss där

sen SKULLE jag gå till sara men hon va inte hemma så jag hängde med irene till Inga-britt (hennes släkting), hon bor på ålderdomshemmet i ljung, hon har nog inte så jätte många dar kvar ;( ycha, jag pallar inte sånt!

sen åkte jag hem, sen till sara igen, vi gick på promenad, jag var tvungen att gå hem, jag TOTAL GLÖMDE saras namnsdag (igår) så bättre sent än aldrig, GRATTIS!! ;D


jaa, detta var den korta versionen, tänk er då den långa! O.o


ok, finally, kan jag börja blogga normalt ;P

ikväll ska jag, mamma och lars på auktion, vi får väl se hur det går... ;P

jag har fått en sacco-säck!! :D YAY!! love´in it! xD

jag ska ha ett övernattnings party när jag fyller år! :D

önskelista kanske kommer sen ;P


jaja, nu ska jag lägga upp en dikt elr två, sen drar jag!

see ya!<3


ps, juste, jag tycker det blir lättare om jag börjar godkänna kommentarerna, då missar jag ingen som kommenterar efteråt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards