Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sofia Boqvist - 2 september 2010 18:00

asså, jag ville inte skrämma iväg någon... idag har det varit ingen och hälsat på (på bloggen) är ni rädda för å skriva kommentarer elle?? ;P men det är lugnt jag är lite van vid att prata med mig själv...


ok, jag tänkte göra så att jag ska försöka skriva inlägg så ofta som möjligt, behöver inte vara ngt långt, bara ngt litet ^^ så here we go jag är lite gnällig, lite ledsen och lite trött idag, men anars överlever jag, nördar The All-American Rejects med albummet The All-American Rejects fantasifullt, ha? och lite sum 41, ja du läste rätt, sum 41, och nee, inte alla låtar naturliigtvis ;P men just nu lite depp, sofijah... räknar inte med att ngt ska blibättre förens på måndag, och inte ens det är jag säker på... :(

Ovido - Quiz & Flashcards