Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sofia Boqvist - 7 september 2010 20:39

nu är jag seriöst skärrad! har jag tänkt för mkt?? jag känner inget när jag tänker på Han mer... jag har hört att man kan tänka ihjäl kärlek, kan det ha hänt? jag vill inte det! :'( D: seriöst, nu lipar jag snart... allvarligt, det får inte hända! det är ju därifrån jag får ideer till alla dikter och bilder! han är mitt allt ju! men... jösses! hjälp mig! jag måste verkligen tänka på ngt annat...! en bok! ja, jag ska läsa en bok.. jag börjar på Svensk maffia, ja det gör jag, det har säkert blivit bättre imorgon... jag är ju inte precis som en kamelont, som skiftar bara sådär, efter ett helt år, jag menar det är länge, då försvinner det inte bara på en dag! vrf känner jag ens såhär!! jag ville ju inte gilla han, right? aaaargh, det blir bättre imorgon... det måste det bli...


nu ska jag läsa en bok... elr två...

Ovido - Quiz & Flashcards